Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 (AUCCE2) Schulung

Cisco Unified Contact Center Schulung Cisco Schulung

Cisco Unified Contact Center Schulung:
Perform complex adds, moves and changes

Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 (AUCCE Part 2) is a 5 day instructor-led course presented by training partners to system engineers and customers who will be involved with day 2 support of a UCCE solution deployed in a CVP comprehensive environment. This course gives the learner an understanding of the requirements, resources and tools required to perform complex adds, moves and changes in the inbound / outbound UCCE environment. This course is intended for those performing advanced administration of the solution, or who may be responsible for Level 2-3 support of the solution. The overall goal of this course is advanced administration of the solution by a deeper exposure into the technical operational requirements and the tools used to configure and ensure functionality.

Diese Cisco Unified Contact Center Schulung bieten wir Ihnen auch als individuelles Cisco Unified Contact Center Training vor Ort als Firmen-Seminar an.

Seminarinhalt  

Upon completing this course, you will be able to meet these overall objectives:

  • Identify the basic components and operations of the Unified CCE solution.
  • Configure and script a basic UCCE CVP deployment.
  • Implement business rules as they apply to scripting and routing in Unified CM.
  • Install a basic CCE VXML Solution
  • Install, configure and run a CCE Outbound Option Campaign.
  • Describe how to support CCE.

Weitere Informationen  

Zielgruppe

  • Channel Partner / Reseller
  • Customer
  • Employee

Voraussetzungen

The knowledge and skills that a learner must have before attending this course are as follows:


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Rufen Sie uns kostenlos an unter
0800 4772466


Senden Sie uns gerne eine E-Mail an beratung@incas-training.de

Schulungsinformation

Termine und Preise  

Administering Cisco Unified Contact Center Enterprise Part 2 (AUCCE2) Schulung

Preis:
€ 3.190,00 zzgl. MwSt.
€ 3.796,10 inkl. MwSt.

Dauer:
5 Tage

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Organisatorisches zum Seminar   

Kategorie: Cisco Unified Contact Center Aufbauseminar

Sonstiges:
Getränke, Mittagessen, Unified Contact Center-Teilnahmezertifikat und Cisco Unified Contact Center-Schulungsunterlagen sind im Preis inbegriffen

Stichworte zu dieser Cisco Unified Contact Center Schulung:
Cisco Unified Contact Center, AUCCE2, DUCCE

Informationen zum Durchführungsort:
Krefeld Düsseldorf Essen Köln

Cisco Unified Contact Center Firmenschulung  

Die Vorteile einer Cisco Unified Contact Center Firmenschulung in Ihrem Hause (InHouse Schulung) oder bei der INCAS liegen auf der Hand:

  • Teilnehmerunabhängiger Tagessatz
  • Zeitersparnis durch eine kurze und intensive Cisco Unified Contact Center Schulung
  • Freie Terminwahl, auf Wunsch auch Abends oder an Wochenenden
  • Zielorientierter als eine offene Cisco Unified Contact Center Schulung, da exakt auf Ihre Bedürfnisse zugeschnitten
  • Vertraulicher, da Internes auch intern bleibt
  • Wir leihen Ihnen auf Wunsch gerne Schulungsrechner

PDF Download Firmenschulung Senden Sie mir ein unverbindliches Angebot:

Ansprechpartner

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Cisco Certified Network Administrator

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Kontakt  

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