Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH) Schulung

Unity Connection Call Schulung Cisco Schulung

Unity Connection Call Schulung:
Interaction and connectivity to Cisco Unified Communications Manager

Unity Connection is a message handling application server. This workshop explains interaction and connectivity to Cisco Unified Communications Manager and how messages are processed. System administrator functions and end user options are explained. With associated labs participants will learn to build Audio Text Applications and provide end users with tools and access to create personal messaging options.

Diese Unity Connection Call Schulung bieten wir Ihnen auch als individuelles Unity Connection Call Training vor Ort als Firmen-Seminar an.

Seminarinhalt  

  • Integration with CUCM using SCCP and SIP
  • Importing users from CUCM and LDAP
  • Configuring administrators with different roles
  • Explain default call flow and call processing
  • Explain different routing rules and transfer options
  • Detailed description of call handlers and greeting messages and schedules
  • Use of RTMT and Remote Port Monitor to trace calls and activities
  • Use of restriction tables to control outbound calls and transfers
  • Select different language options and / or preserve caller language when processing multiple call handlers.
  • Lab Exercises
    • Integration with CUCM
    • Import Users
    • Record and use personal greetings
    • Enduser options Web Inbox
    • Use of Cisco Personal Communication Assistant to create personal transfer rules
    • Use of Cisco Personal Communication Assistant to create personal filters and alternate notification devices
    • Install and use RTMT and Remote Port Monitor
    • Trace default Call Processing
    • Create different routing rules to support activities like routing based on calling number , called number , schedule and to support announcements for changed numbers,
    • Create directories for different departments and greeting messages
    • Create Audio Text Applications supporting different languages

Weitere Informationen  

Zielgruppe

This 2 day workshop is designed for anyone who is involved in the administration and support of Cisco Unity Connections, especially call handling activities.


Voraussetzungen

Administration knowledge of Cisco Unified Communication Manager and basic Unity Connection experience.


Haben Sie Fragen oder Wünsche?

Rufen Sie uns kostenlos an unter
0800 4772466


Senden Sie uns gerne eine E-Mail an beratung@incas-training.de

Schulungsinformation

Termine und Preise  

Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH) Schulung

Preis:
€ 1.490,00 zzgl. MwSt.
€ 1.773,10 inkl. MwSt.

Dauer:
2 Tage

PDF Download
Düsseldorf    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Do 09:00 Uhr  
  Ende: Fr 17:00 Uhr  
Hamburg    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Do 09:00 Uhr  
  Ende: Fr 17:00 Uhr  
Stuttgart    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Hamburg    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
München    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Düsseldorf    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Do 09:00 Uhr  
  Ende: Fr 17:00 Uhr  
Frankfurt    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Berlin    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Stuttgart    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Hamburg    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Frankfurt    
2 Tage Cisco Unity Connection Call Handling Workshop (CUCCH)
  Beginn: Mo 09:30 Uhr  
  Ende: Di 17:00 Uhr  
Wunschtermin auf Anfrage
Sie möchten dieses Training gerne an einem anderen Termin oder Ort besuchen?

Bitte klicken Sie Ihre Wunschtermine an

 

*  Diese Felder müssen ausgefüllt sein

Organisatorisches zum Seminar   

Kategorie: Unity Connection Call Aufbauseminar

Sonstiges:

Das Seminar wird in Zusammenarbeit mit FastLane durchgeführt.

Stichworte zu dieser Unity Connection Call Schulung:
CUCCH

Informationen zum Durchführungsort:
Krefeld Berlin Frankfurt Hamburg München Stuttgart

Unity Connection Call Firmenschulung  

Die Vorteile einer Unity Connection Call Firmenschulung in Ihrem Hause (InHouse Schulung) oder bei der INCAS liegen auf der Hand:

  • Teilnehmerunabhängiger Tagessatz
  • Zeitersparnis durch eine kurze und intensive Unity Connection Call Schulung
  • Freie Terminwahl, auf Wunsch auch Abends oder an Wochenenden
  • Zielorientierter als eine offene Unity Connection Call Schulung, da exakt auf Ihre Bedürfnisse zugeschnitten
  • Vertraulicher, da Internes auch intern bleibt
  • Wir leihen Ihnen auf Wunsch gerne Schulungsrechner

PDF Download Firmenschulung Senden Sie mir ein unverbindliches Angebot:

Ansprechpartner

Gewünschter Unity Connection Call Seminarort

  •  
  •  
  •  

Cisco Certified Network Administrator

Unsere Cisco Schulungen werden ausschließlich von Cisco Certified Network Administratoren durchgeführt.

Alternative Cisco Trainings 

Kontakt  

INCAS Training und Projekte GmbH & Co. KG
Europark Fichtenhain A 15
D-47807 Krefeld
Fon: 02151 366250
Freecall: 0800 4772466
Fax: 02151 3662529
E-Mail: info@incas-training.de